Dacă sunteți obosiți de un somn să vă amintiți

Sănătate și frumusețe Publimix

„Nu am făcut niciodată exerciții fizice, cu excepția somnului și a relaxării.” - Mark Twain

Sunteți obosiți?

Dacă da, trageți bine un pui de somn deoarece în 28 februarie este Ziua Națională a Somnului. O zi pentru toată lumea care dorește să ațipească pe o pătură pe plajă, în parc, în cinematograf, într-un autobuz, tren, metrou sau orice alt loc public. Da, puteți adormii fără griji și în public. Și nu doar în vacanță. Cu toate acestea, este posibil să nu fie o idee bună să o faceți în timpul muncii la birou!

„Somnul este lanțul de aur care ne ține sănătatea şi trupul împreună.” - Thomas Dekker [sursa imagine]

Există diferite tipuri de somnuri

Între 10-20 de minute

Poate da un impuls de energie pentru tot restul zilei. De asemenea, nu ne lasă somnolenți ca și cum am fi avut nevoie de mai mult și ne va permite de asemenea, să adormim într-un timp decent peste noapte.

Cel de aproximativ 30 de minute

Ne va face să ne simțim ca și cum am fi avut un super somn dar ar fi indicat ca înainte, să depuneți un efort fizic, așa veți simți beneficiile refacerii fizice datorită somnului.

Somnul timp de 60 de minute

Numit și somnul adânc, el ajută la capacitatea noastră de ne reaminti fapte, nume, chipuri. Acest tip de somn poate fi cel mai bun după o perioadă de câteva ore de studiu sau înainte de un examen mare.

90 de minute

Este considerat un ciclu complet de somn și poate include un vis.

Angajatorii precum Google și Nike oferă camere de dormit angajaților lor pentru a profita de aceste beneficii constructive ale somnului?

foto creditGettyImages

Lecturi suplimentare

Publimix folosește cookies-uri pentru personalizarea conținutului și altele. Continuând, acceptați folosirea acestora. Accept